Mindfullnes oefeningen, meer Vrijheid door Yoga

1. Wees je bewust van je lichaam.

Ga eens zitten en voel dan eens je lichaam van binnenuit. Neem de tijd om je adem te voelen. De hartslag te voelen. Je voeten op de grond te voelen. Voel je billen op de stoel. Voel hoe je lichaam zit. Voel je rug. Voel je buik. Voel je armen. Besef eens wat je lichaam allemaal voor je doet, zonder je ooit om een wederdienst te vragen. Wees dankbaar voor alles wat je doet met behulp van je complexe en kostbare lichaam.

2. Werk eens met geduld.

Je bent gewend om alles maar haastig te doen zodat je zoveel mogelijk gedaan krijgt op één dag. Je denk hoe sneller hoe beter. Alleen snelheid ontneemt je de kans om dat wat je doet, echt te ervaren. Juist in dat echte ervaren schuilt ontspanning en… (geloof ’t of niet) pure happiness! Neem je dus voor om vandaag iets te doen met geduld. Doe het gewoon een tandje langzamer. Of het nu tandenpoetsen is of koffie halen: beweeg bewust wat langzamer en blijf er met je aandacht bij. En je zult zien je hebt net zoveel tijd, alleen wordt het leuker.



 

Welkom bij Yoga studio Energyflow
 



Energyflow Yoga Ontspanning Massage Bedrijfsdagen Onze Studio Loslaten     Stress/Angst
Rouwverwerking Boreout BURNOUT Individuele lessen De Overgave aan Voelen ontspannen G-flow Yoga WORKSHOPS Bedrijfsyoga High Tea MINDFULNESS, oefeningen
Hoog Sensitief massage Hormoonyoga Verandering Geven en Ontvangen, de balans Lichaamsbewustzijn Krachtiger leren Ademen De Stoelmassage training Voelen & Plezier IK bewust Relatiebemiddeling Jezelf leren Kennen


 Energyflow Yoga houdt van yoga Yoga studio Energyflow Facebook   Yoga studio Energyflow Instagram   Yoga studio Energyflow Pinterest   Yoga studio Energyflow Twitter